לא שיווק. חוויה.
אני עכברית מחשב. ככה יצא.
עדנה הייתה אשת מכירות של לקוח שלי. הקמתי להם מערך תוכן שיווקי שלם מאפס למאה – אתר, דיוורים, סרטונים, הכל. באחת הפגישות היא אמרה לי שאני עכברית מחשב. היא הגדילה לעשות ועוד חיקתה את תנועות המחשב שאני כנראה עושה. נעלבתי. בתפיסה שלי הייתי יזמית פורצת דרך. עכברית מחשב? מה פתאום. יש בזה משהו קטן. חבוי. עלוב אפילו… עברו שנים והבנתי שהיא צדקה. עכבר תמיד יהיה עכבר. עכברים הם החקרנים הטובים ביותר – הם נכנסים לכל פינה, מוצאים דברים שאחרים מפספסים, לא מפחדים ללכת לעומק. זו המוטיבציה שמניעה אותי. לא הפוזה השיווקית.
למה שיווק לB2B?
מהנדסים רוצים לדבר על המוצר הטכנולוגי. מנכ"לים ויזמים רוצים לדבר על השירות. אנשי השיווק יגידו לכם את אותו הדבר: דברו על רגש. הם יגידו שהמוצר שלכם לא מעניין, שהטכנולוגיה לא חשובה ושמה שחשוב זה החיבור הרגשי, וה"אקספיריינס". הצעירים שבינהם יגידו לכם לדבר על "כאבים". פלא שאתם חושבים מה שאתם חושבים על אנשי שיווק? אתם לא סומכים. ואתם יודעים לזהות שחרטוט זה חרטוט.
אפשר אחרת.
שיווק B2B הוא שיווק שמדבר על המוצר/ שירות שלכם בניגוד לכל חוקי השיווק שאולי שמעתם ובהלימה לכל חוקי השיווק שאולי לא שמעתם עליהם. אתם יכולים לבנות זהות מותגית חזקה, סיפור מבדל, עדיין לדבר על המוצר/ שירות שלכם ולהעביר ללקוח את הסיבה לבחור בכם בצורה שגורמת לו להבין מה יצא לו מזה.
מבין עבודותינו>>
האמת על הצלחה
כשהקמתי את BlogAbout לפני עשור, שאלו אותי איך אדע שהצלחתי. עניתי: כשיהיו לי 30 אלף שקל בחודש, כשאוכל לשבת כל היום בבתי קפה ולכתוב, וכשאהיה כל כך עסוקה שלקוחות ימלאו לי את היום. ה-30 אלף הגיעו. בתי הקפה התחלפו. אבל הלקוחות? הם נשארו. חלקם 7 שנים איתי וחלקם 8 ויותר. כסף מתבזבז. זמן חולף. אבל ערך שיצרתי ללקוח, זהות מותג שבניתי ומנגנוני מכירה שהקמתי, נשארים.
Hands On מלא
היום אני עושה ה-כ-ל בצורה יסודית כדי להוציא את הבידול והסיפור שלכם. איך המורכבות הטכנית הופכת לערך עסקי ברור? אני בונה מנגנוני מכירה ושיווק שקשורים קשר הדוק לזהות שלכם – אתר, משפכי דיוורים, בנק פוסטים, וידיאו, חומרי מרקום, כתבות תחקיר, ברושורים ועוד. לא תבניות. לא פתרונות copy-paste אלא מנגנונים שעובדים לאורך שנים כי הם מבוססים על מי שאתם באמת.
✓ תוכן טכני מדויק שמתרגם מורכבות לבהירות
✓ אסטרטגיית תוכן שמתחברת לזהות העסק
✓ מצגות ומסמכים שמדברים בשפה שלכם ושל הקהלים שלכם
✓ אתרים ומשפכים שעובדים כמו מכונת מכירות
זכיתי במכרזים בינלאומיים כפלנרית במשרדי פרסום, הובלתי קמפיינים, בניתי תוכן שיווקי לעסקים שעשו היסטוריה ברשת. עכשיו, עשור אחרי, אני עושה את התשוקה שלי: Hands On מלא – נכנסת לעומק העסק שלכם, כותבת ומבצעת. כל מה שלכם נראה סיזיפי, משעמם אך הכרחי – אני עושה בחדווה. כי רק בעקביות של יצירת תוכן עם זהות מגובשת, נגלית הצלחה שיווקית. (וגם חדוות יצירה). אני עוזרת לכם להישאר עקביים ,להשמיע קול ולהיות נוכחים כל הזמן.
המומחיות שלי
תוכן טכני ומחקרי
מסמכים מבוססי מחקר, מפרטים טכניים, White Papers ומדריכים מקצועיים
תוכן שיווקי אסטרטגי
מאמרים, מחקרים, Case Studies, ברושורים, Ebooks, ניירות עמדה וחומרי מכירה
תוכן ויזואלי
אינפוגרפיקות, הדמיות מורכבות, ויזואליזציות נתונים ועיצובים למדריכים דיגיטליים
הפקות אודיו-ויזואליות
סרטוני מוצר, הפקות וידאו לSocial
נכסים דיגיטליים
אתרים (WordPress), דפי נחיתה, משפכי מכירה, מצגות
ניהול תוכן שוטף
תפעול ועדכון תוכן בכל הפלטפורמות, התאמות עיצוביות ושיווקיות לפי צורך עסקי משתנה
בעולם ה-B2B המורכב, ריכוזיות התוכן המקצועי היא המפתח להצלחה. אני עובדת עם ספקי שירות מעולים לפי דרישה - מתכנתים, מעצבים, צלמים ועורכים כדי להביא לכם את הפתרונות המדויקים ביותר. ניהול, הפקה ותיאומים- עלי! אני כותבת, מעצבת ומתפעלת הכל.
השאירו פרטים ואחזור אליכם לבריף
Hands On מלא . מהאסטרטגיה הגדולה ועד הפוסט האחרון בלינקדין.